Paskelbta Pakomentuoti

Efektyvaus pristatymo valdymo patarimai

Ar kuo efektyviau tvarkote siuntas nuo užsakymo iki pristatymo ir atgal?
Efektyvus siuntų valdymas sutaupo valandų valandas rankų darbo, sumažina žmogiškųjų klaidų skaičių, pagerina klientų aptarnavimą ir pagreitina sandėlio rutiną bei pristatymą.

1. Integruokite savo WMS, ERP arba e. prekybos vidinę sistemą su pristatymo valdymo sistema.

Sklandi sistemų integracija padeda išvengti rankinio pakartotinio užsakymo informacijos įvedimo gaminant pristatymo etiketes. Jei sistemos tinkamai integruotos, jūsų pristatymo etiketės gali būti spausdinamos automatiškai, net neįėjus į pristatymo valdymo sistemą. Tai reiškia, kad taip pat sumažinate žmogiškųjų klaidų riziką ir pagreitinate siuntų tvarkymą.

2. Automatizuokite siuntimo taisykles

Automatizavę siuntimo būdo pasirinkimą per taisyklių sistemą, sutaupysite laiko, skirto siuntimui, nes sandėlio darbuotojams nereikės prisiminti ir rankiniu būdu tvarkyti įmonės siuntimo politikos. Be to, automatizavę siuntimo taisykles, galite sumažinti krovinių vežimo išlaidas ir išnaudoti savo vežėjų privalumus, leidžiančius pasirinkti geriausius siuntų vežimo būdus – kiekvieną kartą.

3. Spausdinimo greitis: siuntimo etiketės ir krovinių dokumentai

Naudojant minėtą sistemos integraciją, nuo užsakymo numerio nuskaitymo ir gavimo iš kitos sistemos iki automatinio etiketės atspausdinimo turi praeiti ne daugiau kaip 1 sekundė. Integracija taip pat turėtų palaikyti krovinio laiškų, pavojingų krovinių dokumentų ir kitų krovinio dokumentų spausdinimą.

4. Greitesnis užsakymų surinkimas

Yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti, kad užsakymai būtų surenkami greičiau: suprojektuokite užsakymų sąrašą, atsižvelgdami į produktų išdėstymą sandėlyje, surinkite kelis užsakymus vienu metu (paketinis surinkimas), apsvarstykite, kiek laiko skiriama prekėms surinkti, apsvarstykite, kaip tinkamai elgtis su skirtingų dydžių surenkamais produktais, ir ištirkite, ar jūsų sandėlyje prekes greičiau surenka žmonės, ar robotai.

5. Greičiau ir pigiau supakuokite siuntas

Greičiau supakuoti siuntą galima tada, kai pakuotė yra tinkamo dydžio konkrečiam produktui. Verta rinktis šiek tiek brangesnę kartoninę dėžę, jei tai reiškia greitesnį pakavimą ir sutaupytą laiką bei išteklius. Jei siuntoms naudojate tempiamąją plėvelę, dažnai galite rinktis mažesnio storio plėvelę, todėl ritinėlis pabrangsta keliais metrais. Tai reiškia, kad reikės mažiau keisti rulonus ir greičiau supakuoti.

6. Įdiekite dirbtinį intelektą

Dirbtinis intelektas (DI) padidina žmogaus galimybes ir panaikina rutininius darbus. Dirbtinis intelektas gali įvairiais būdais optimizuoti jūsų pristatymo valdymą: klientų aptarnavimo pokalbių robotai, vaizdų atpažinimas, kai dirbtinis intelektas iš nuotraukos išgauna informaciją, anomalijų nustatymas, kokybės užtikrinimas stebint nuotraukas, vaizdo įrašus ir duomenis, pristatymo laiko prognozavimas, sukčiavimo aptikimo kameros, pristatymo robotai ir kt.

7. Naudokite kelis vežėjus

Vieni vežėjai puikiai tinka greitai pristatyti nedidelius siuntinius, o kiti puikiai tvarko nestandartinio dydžio siuntas. Todėl pravartu naudotis skirtingų vežėjų paslaugomis ir nesirinkti tik to vežėjo, kuris siūlo pigiausią krovinį. Pasirinkę savo poreikiams tinkamą vežėjų derinį ne tik sumažinsite išlaidas, bet ir užtikrinsite, kad savo klientams galėsite pasiūlyti geriausias pristatymo galimybes. Naudodami sistemą, kuri palaiko kelių vežėjų siuntų gabenimą, palengvinsite sau integraciją su keliais vežėjais.

 

Logdio.com 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.